lördag 30 juli 2011

42

Nu är det bara 42 dagar kvar tills jag och Sarah åker till Cardiff!

Sarah är på lajv just nu, och ungefär samtidigt kunde man boka in sig på International Welcome Week, så jag bestämde mig för att boka in båda två. Det verkar ha funkat, fick inget mail om att jag inte fick det, utan bara ett mail som gratulerade mig till att ha anmält mig.

Jag försökte också boka in oss på Accommodation, men därifrån har jag inte fått svar, ska vänta tills nästa vecka, men har jag inte fått svar då så kommer jag maila och fråga om vi får bo hos dem 10-15 september.

Och eftersom vi bara får bo där till 15 september så mailade jag också den som svarat mest hos Ty Pont och frågade om vi får flytta in redan den 15 september eller om vi måste hitta ett hotellrum för en natt. Hon är borta till 1 augusti, så inget svar får jag innan dess i alla fall!

Men nu är vi snart på väg. Den 10 får vi gå upp tidigt för att flyga till London! Där ifrån har vi dock tillåtit oss att ha några timmar innan vi ska med tåget. Så att vi hinner gå på toa, köpa mat och dricka och hämta våra väskor. Vi får ju ha med oss ca 50 kg var!
På eftermiddagen är vi framme i Cardiff, och sen måste vi ta oss ut till Treforest där International welcome week kommer vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar